09.02.2020 | 1 min czytania

Wzór listu motywacyjnego specjalista ds. obsługi klienta

09.02.2020 | 1 min czytania

Szukasz idealnego listu motywacyjnego? Sprawdź, jak może wyglądać profesjonalny wzór listu motywacyjnego na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta

List motywacyjny dla stanowiska specjalista ds. obsługi klienta

Kreator CV: stwórz za darmo w 3 prostych krokach skuteczne i profesjonalne CV
Stwórz CV

Wzór listu motywacyjnego specjalista ds. obsługi klienta - tekst:

Anna Kowalska                                                             Poznań, 15.11.2019
Specjalista ds. obsługi klienta
ul. Żabiarzak 15/19, 02-000 Poznań
tel.: +48 543 210 000
e-mail: [email protected]

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w portalu Pracuj.pl przesyłam swoją aplikację na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Kultura organizacyjna i wartości, które promuje Państwa firma, są mi bliskie i mają dla mnie duże znaczenie. Posiadam doświadczenie i kompetencje, które są zgodne z wymaganiami stawianymi w ofercie pracy.

Pracując w organizacji 7GA2B5C9kLd9T6P, odpowiadałam za obsługę klienta niemieckojęzycznego. Biegle posługuję się również językiem angielskim. Nauka języków jest moją pasją, podobnie jak komunikacja interpersonalna.

Do Państwa firmy z pewnością mogłabym wnieść wysoko rozwinięte umiejętności miękkie. Jak pokazały wyniki badań jakości obsługi klienta, moje działania oraz sposób prowadzenia rozmów z odbiorcami są oceniane bardzo wysoko. Wyróżniają mnie cierpliwość i uważność. Dobrą organizacją i umiejętnością zarządzania sobą w czasie mogłam się wykazać podczas przygotowywania różnych analiz i raportów, a także nadzorując proces dostawy produktów zamawianych przez klientów.

Zapraszam do zapoznania się z moim życiorysem. Z przyjemnością zaprezentuję swoją kandydaturę podczas spotkania rekrutacyjnego.

Z poważaniem
Anna Kowalska